وبلاگ رسمی لاله اسکندری

عکس لاله اسکندری ، بیوگرافی لاله اسکندری ، اخبار لاله اسکندری

وبلاگ رسمی لاله اسکندری

عکس لاله اسکندری ، بیوگرافی لاله اسکندری ، اخبار لاله اسکندری

پنج والپیپر ( عکس های با کیفیت 1024 در 768 ) لاله اسکندری




بقیه عکسها در ادامه مطلب

به دلیل حجم زیاد عکس ها فقط لینک عکس ها رو گذاشتم





لینک شماره 1

لینک شماره 2

لینک شماره 3

لینک شماره 4

لینک شماره 5


نظرات 5 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://malakemina.blogfa.com

چه خوشگلی
به وبلاگ منم سر بزن عزیزم

میترا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

میشه عکسای پستای پایینی رو دوباره آپلود کنید؟؟هیچ کدومو نشون نمیده...شو پیکچر هم فایده ای نداره...پلیزززززززززز...برام خیلی مهمه...

نرگس 26 ساله دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

بازیگر خوش سیما و خوش چهره
چه ارتباطی به شما داره
الحمدلله ایران پر از خوش چهره است
پس همه برن وبلاگ بزنن یا آدم های بیکاری چون شما وبلاگ بزنن و عکس منتشر کنند
بی خیال رفیق برو به اصل زندگی بچسب

هدیش جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

من که عاشقشم.

نفس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام من یکی از طرفداران وعاشق لاله جون هستم خیلی دوستش دارم.تازگیا کم کار شده.دلم براش تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد